köpekle şikişen bayanlar

köpekle şikişen bayanlar 

Merhaba Fantezi severler sizlere başımdan geçen en çılgın maceramı anlatıcam.


Ben izmir'den sevim yaşim 31 fizigi gayet hoş bir bayanım ve sexsi çok seviyorum işte bu sexsi sevmemden dolayıda çok ilginç deneyimlerim oldu şimdi size bunlardan birini anlatıcam.

Evimiz bahçeli bir ev  oldugu için etrafımızdaki evlerde hep bahçeli haliyle ve yan komşumuz olan osman abinin süper kaslı ve bi okadarda vahşi bir dogo arjantin pitbulu vardı o köpekten hep korkardım ama ne zaman o evin önünden geçsen köpek sanki beni sikmek ister gibi oturur beni izlerdi ve siki şişerdi bende bazen hayal etmedim degil yani köpekle sikişmeyi.

Bu arada adıda maxstı ve maxsla ilgilenmeye başladım artık bana okadar çok alışmıştiki gelen geçene saldırırken ben gelince süt dökmüş kediye dönüyordu ve ne zaman yanına gitsem hemen gelip amımı kokluyodu. Buda beni tahrik ediyordu.

Bir gün osman abi bir akrabasının öldügünü ve şehir dışına cenazeye gitmesi gerketigini söyledi ve bana maxs bir tek sana alışkın ona bakarmısın en azından yemegini suyunu ver dedi.

bende tamam osman abi diyerek kabul etmiştim ama beynimde şeytanlıklar dolaşmaya başladı ve o akşam osman abi yola gitti bende bunu fırsat bilerek maxsı gece eve aldım önce odamda biraz benle oynadı ve saatler ilerledikçe köpegin sikine baktıkça tahrik olmuştum ve soyunup üstüme gecelik giydim içimde iç çamaşırı yoktu ve koltuga oturdum ve bu arada köpek sürekli gelip amımı kokluyordu korkuyodum ama silişmek istiyorudum ve amım sulanmaya başlamıştı maxs her seferinde amımım kokluyup yalamaya çalışıyordu onunda sikinden sular akmaya başladı.

Ve artık dil atmaya başladı dili amıma deydikçe zevkten kuduruyodum en sonunda elimi sikine attım beton gibiydi ve yalamaya başladım onun sikini oda bu arada benim amımı koklayıp yalıyordu kudurmuştu sikmek için üstüme atlıyordu ve artık dayanamadım önünde domaldım ve elimle yardımcı olup sikini amıma soktum okadar sıcaktıki başladı pompalamaya ama arada çıkartıp sikini göt deligime dil atıyordu belliki götümden sikicekti beni ve onu arkadan içime aldım bir köpege göre bir çok adamdan güzel sikiyordu beni.

ve öyle bir pompalamaya başladıki kafamda şimşekler çakıyordu bir köpegin altında böyle zevkle inleyecegimi hiç düşünmemiştim ve öyle bir boşaldıki resmen bir köpege kocam gibi tapmaya başladım sikini götümden çıkartıp yalamaya başladım. yaladıkca köpekğin siki kazık gibi oluyordu sonra hemen tekrar götüme soktum o siki ve beni öyle sert sert sikiyorduki köpek canım yanıyordu sanki bana tecavüz ediyor sanki beni cok sevdi öyle sikiyorduki beni hiç kalkmadım ve defalarca götüme boşaldı köpek sonra sert sert darbeler yaparken bir anda amıma girdi siki o kadar canım yanmıştıki anlatamam köpek şimdi beni amımdan sikiyordu tapıyordum ona erkeksizliğimi kocalığımı o yapıyor bana azdıkca sadece önüna domalmam yetiyor beni sıkılmadan usanmadan sikiyor benim köpek kocacığım.

ve bunu sabaha kadar tekrarladık maxs la olan maceralarımın gerisini daha sonra sizlerle paylaşıcam.

 
Share this video :

+ yorum + 3 yorum

21 Temmuz 2020 06:51

Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

* Evli Çiftlere 3.TEK ERKEĞİM!

* Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

* Tost olmayı arzulayan bayanlar

* Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

* Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

* 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

12 Ocak 2022 03:33


MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

* GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

* EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

* EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

* KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

* TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

* KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

* SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

* 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

evli bekar bayanlara masaj mutlu son 05313650820

Yorum Gönder