Köpeklere Kendimi Siktirdim

Merhaba sexs hikayesi severler ben adana?dan ayşe sizlere başımdan geçen ilginç ve kimseye anlatamadıgım bir maxeramı anlatmak istiyorum ben bir fabrikada ahçı yardımcısı olarak çalışıyorum işçiler yemek yedikten sonra personel yemekhanesini toparlayıp kalan yemekleri atıyoruz ve kalan yemekleri ziyan olmasın diye fabrikamızı koruma amaçlı beslenen iki tane rod wayder cinsi azman köpeklerimize veriyoruz bu görevi ben yaptıgım için yanlarına kimseyi yanaştırmayan o iki azgın köpek ben kafeslerine yaklaşınca sanki süt dökmüş kedi yavrsusu gibi oluyorlar.



köpeklerin isimleri birinin tomy digerinin cek her ikiside okadar bakımlı köpeklerki nerdeyse bir insan boyuna yaklaşmış kaslı köpekler kış ayı geldigi için patronlar tomy ve cek e kapalı bölümde kafes yaptırmışlardı gene yemek sonrası kalan yemekleri onlara vermek için kafeslerine gittim tomy uyuyordu ama cek benim geldigimi görünce oturup kafese girmemei bekledi bugüne kadar hiç dikkatimi çekmemişti ama köpegin siki o sıra gözüme takıldı o kadar iri bir siki vardıki ben bile kendime şaşırdım yemek verme bahanesiyle bir süre daha o nun muhteşem sikini izledim.


eve geldigimde gece boyunca köpegin siki aklımdan çıkmamıştı yatakta kendi kendime hayal kurup masturbasyon yptım günle günleri kovaladıkça artık her yemek verişimde onların o muhteşem siklerini izliyor ve arada elliyordum ve elleyince sikleri hemen kalkıyordu artık kafaya koymuştum bu sikleri yemem lazımdı ama nasıl ? ve sonunda bir plan yaptım cumartesi günleri fabrika yarım gün çalışıyordu ve ögleden sonra sadece bekçiler kalıyordu ve bende o gün mutfakta genel temizlik oldugunu söyleyip fabrikada kaldım bekçiler ön kapıda oldugu için yanıma gelmezlerdi o konuda rahattım köpeklerin kafesine gidip içeri girdim ikisini yanıma çagırıp siklerine okşamaya başladım 

anında ikisinin sikide kalkmaya başladı altımda etek vardı ve içime külot giymemiştim bu sıra köpegin biri amımı koklamaya başladı amaımdan zevk sularım fışkırıyordu ve yalamaya başladı kendimden geçmiştim bende diger köpegin o kocaman sikini azıma aldım o sıra domalmıştım tomy arkamda amımı kokluyor ve kurdurmuştu üstüme çıkmaya çalışıyor  ama deligi denk getiremiyordu elimle ona yardım edip sikini amına soktum 

aman allahım o neydi öyle köpek takır takır amıma saydırmaya başladı bi adam öyle sikemez ama çok geçmeden amımda sıcaklık hissettim köpek içime boşalmıştı ama ben daha doymamıştım hemen diger köpege domaldım bu sefer o beni sikmeye başladı ve ben çıglıklar içinde nefes nefese boşaldım ve o köpekte amıma fışkırdı içim köpek dölleriyle dolmuştu elimle dölleri alıp gögüslerime sürdüm..
Share this video :

+ yorum + 2 yorum

12 Ocak 2022 03:34


MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

* GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

* EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

* EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

* KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

* TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

* KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

* SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

* 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

19 Mart 2022 03:43

karısını siktirmek istiyen beyler arasın 05551623625

Yorum Gönder