asansörde sikiş hikayeleri

Merhaba seks hikaye  okurları tabiatım gereği yakalnma riski olan yerlerde soyunmaktan çok zevk alırım.yine böyle bir ortamda yeni başladığım iş yerinde aklıma soyunmak geldi tabiatıyla çok fazla heyacan duymaya başladım neredeyse heyacandan ölecceğim sandım.odadan çıkıp asansöre yöneldim.asansörün düğmesine basıp beklemeye başladım.kısa bir süre sonra asansör geldi.içinde bir bayan vardı ve aşağıya iniyordu.bende bindim.aşağı geldiğimizde bayan indi ben ise bir şeyi unttum diyerek tekrar üst kat tuşuna bastım kapı kapanmasıyla asansörde yalnızdım.önce fermuarımı açtım.heyecandan sikim kazık gibi olmuştu elime aldım bir iki sıvazladım.daha sonra kayışımı çıkarıp pantolonumu sıyırdım artık belimden aşağısı çırılçıplaktı asansörün bir katta durabileceği kapıyı(    ) birilerinin açması ve beni bu şekilde görebilmesi düşüncesi beni iyice tahrik etmiş neredeyse patlama derecesine getirmişti.fakat beklenen olmadı asansör bastığım kata gelmiş ama kapıyı açan olmaıştı.bu kez en üst kat düğmesine bastım.asansör hareket etiğinde üzerimde kalan diğer giysileride çıkartmaya başladım.asansör en üst kata geldiğinde ben artık çırılçıplaktım.asansörden indim çevrede kimseler gözükmüyordu.çıplak bir vaziyette elimde giysilerim çatı katına çıktım.içeri girdiğimde karanlık bir ortam çatı kapağının açık olmasından dolayı içeri sızan bir ışık süzmesiyle karşılaştım.elimdekileri bir kenara bırakıp ışığın altına doğru ilerledim.(    ;)bu bana striptiz yapan kızları anımsatmıştı.aynı onlar gibi hareketler yaparak ışık altında tüm vücudumu okşamaya başladım .kendimden geçmiş adeta hayalllede gibi olmuştum.bu durum ne kadar sürdü bilmiyorum.kendime geldiğimde ilerideki sütunun arkasında bir erkeğin bana bakarak 31 çektiğini farkettim önce ne yapacağımı bilemedim.sonra farketmemiş gibi davranmaya karar verdim.(   )artık tempomu iyice artırmış adeta kendi kendimle sevilir bir biçimde daireler çizmeye başladım.taaki göz ucuyla boşaldığını farkedene kadar bu böyle sürdü.kim var orada diye seslendim.   fakat ben seslenir seslenmez bu kişi ortadan kayboldu.giyinip asansöre bindim ve işimin başına geçtim.uzunca bir süre sonra öğrendimki beni izleyip 31 çeken işyerindeki çaycının çırağıymış. 
Share this video :

+ yorum + 2 yorum

21 Temmuz 2020 07:01

Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

* Evli Çiftlere 3.TEK ERKEĞİM!

* Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

* Tost olmayı arzulayan bayanlar

* Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

* Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

* 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

12 Ocak 2022 03:38


MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

* GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

* EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

* EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

* KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

* TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

* KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

* SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

* 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

Yorum Gönder